7 Ekim 2020 Çarşamba

Atilla'nın torunu Vona Gabor'un İstanbul ziyareti.. 🙃 Atkıda "Türk ırkı sağ olsun" yazıyor... BEN, MACAR'ım ve HRİSTİYAN'ım AMA KANIM TÜRK'tür.

 



Atilla'nın torunu Vona Gabor'un İstanbul ziyareti.. 🙃
Atkıda "Türk ırkı sağ olsun" yazıyor...
BEN, MACAR'ım ve HRİSTİYAN'ım AMA KANIM TÜRK'tür.
Avrupa Birliği'ne girdikten 9 yıl sonra milli borcumuz 4 katına çıktı, yarım milyondan fazla Macar genci işsizlikten yurt dışına gitti. Sömürgeci Avrupa Birliği'nde olmaktansa, aynı kanı taşıdığımız kardeşlerimizle Turan'da buluşmayı arzuluyoruz. Karabağ', Güney Azerbaycan , Sekelistan ve Türkistan elbet bağımsızlığına kavuşacaktır.
Ben Macar'ım ve Hristiyan'ım ama kanım Türk'tür. Biz aynı kanı taşıyoruz o yüzden siz benim kardeşimsiniz.
Ve Ben üstün biri değilim. Macaristan'ın fakir bir ailesinden geliyorum. İnanıyorum ki buradaki her Türk bir liderdir ,bir gün aranızdan biri mutlaka Türkiye'yi Turana taşıyacak liderliği gösterecektir.
Vona Gabor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder